Du er her
Alt samlet på jeres indkøbsplatform
Med ProSave kan I bestille materialer med ét klik fra samme platform, uanset grossist, og uanset, om grossisten har egen webshop.
Samlet produktkatalog
Vi sørger for alt det tekniske med at samle produktdata og holde dem opdaterede. Så kan I bare bestille.
Det sparer meget tid, hver dag.
Integreret bestilling
Vi er integreret direkte med grossisterne, så når der trykkes "Send ordre" i ProSave er bestillingsprocessen gennemført.
Det skal være hurtigt og enkelt at bestille.
Godkendelsesflow
ProSave kan konfigureres så det passer jeres organisation, f.eks. så bestillinger fra Montør Madsen kræver godkendelse.
Så er I fri for at ringe forgæves.
Favoritter og skabelonkurv
Favoritgrupper på tværs af grossister - så behøver I kun vedligeholde ét sted.
Skabelonkurve til periodisk gentagende indkøb, f.eks. lejligheder ved entrepriser, gør hverdagen effektiv.
Nettopriser på alle konti
Aktuelle nettopriser kan aflæses i ProSave på både hoved- og projektkonti. Rabataftalerne opdateres automatisk. Fra udvalgte grossister også kampagner og tilbud.
Besparelser lander direkte på bundlinjen.
Godkendte leveringsadresser
I ProSave kan leveringsadresser konfigureres til at integrere med grossisterne, så I bruger de godkendte leveringsadresser med natlevering, der er aftalt.
Leveringsfejl er irriterende og dyre.
Brugeradministration
Opret og vedligehold brugeren ét sted på tværs af leverandører, og konfigurér om han må se netto- eller listepriser, prisdetaljer, hvor bestillingerne skal sendes til, standardkonto mm.
Nemt og sikkert hænger sammen.
Rapportering
Med ProSave har I detaljeret ordrehistorik på tværs af leverandørererne, og hver måned sender vi en indkøbsrapport med opgørelse pr. leverandør inkl. besparelser i både tal og grafik.
Effektivisering kræver data og overblik.