Du er her

Seneste nyheder

Scroll for at se flere nyheder

Stik-den kampagne lanceret

8. april 2015
Marie Gottlieb

Så i dag starter vores “Stik den!”-kampagne, hvor man i al sin festlige enkelthed kan vinde en fuld billet til Roskilde Festival 2015. 7 dage med musik, fest, fast food og nye bekendtskaber!

Alt du skal gøre for at være med er at bruge ProSave, og sørge for ikke at betale mere for varerne end højst nødvendigt. Helt som sædvanligt. Vinderen er den bruger der har opnået den største besparelse i procent målt som prisforskellen mellem jeres foretrukne leverandør og den leverandør I vælger.

De nærmere konkurrenceregler kan læses på Stik den regler. Blandt alt det tekniske: Vinderen skal love højt og helligt at tage mindst 4 billeder / 2 korte videoklip på festivalen over temaet “Stik den!”, og sende det til stikden@prosave.dk.

Bemærk, vi annoncerer ugentligt en spurtpræmievinder på Facebook