Du er her

Om ProSave

Mission impossible

Vores eksistensberettigelse

Vores mission er at levere en effektiv, digital B2B indkøbsplatform.

Indkøb er en proces. For at være effektiv skal ProSave - blandt meget andet - have integreret sammenhæng til andre systemer og organisationer, herunder leverandører. Derfor er det en naturlig del af opfyldelsen af vores mission, at vi også er en effektiv, digital salgskanal.

Vores fokus er på installations- og byggebranchen.

Sikkerhed, integritet, brugervenlighed og performance vægtes højt i alt hvad vi gør.

Hvad er vores mission IKKE?

ProSave er ikke en service á la Trivago eller Pricerunner, eller en (mini)-Amazon. For os er indkøb en proces og del af en kompleks hverdag med krav om effektivitet i alle led - fra lærlingen på byggepladsen til ledelsen på kontoret. Derfor skal vi være dygtige til meget mere end at sammenligne priser, selv om det er en naturlig del af en effektiv indkøbsproces.

Vores mål er ikke at overtage relationen mellem køber og sælger, lige så lidt som det er telefonselskabets, eller bankens eller fragtmandens. Hver spiller de deres specialiserede rolle i B2B-transaktioner, men sådan har det ikke altid været. Det blev sådan, fordi de gennem engagement og kreativitet fandt effektive løsninger til gavn for alle parter.

Tilsvarende med ProSave: Vi er betydelig bedre end mange andre til at levere en optimal indkøbshverdag, og det er vi, fordi vi er 120 pct. fokuseret på netop det.

Handelsbetingelser

ProSave formidler ordrer mellem kunderne (køber) og grossisterne (sælger). Vi handler ikke varerne selv. ProSave har intet ansvar for varernes kvalitet, levering, betaling mv. Det vil altid være en sag mellem køber og sælger.

ProSave abonnements- og handelsbetingelser kan læses her: Betingelser

Terms